Läs här vad du ska göra om du har köpt en produkt av oss som tyvärr har gått sönder på grund av ett fabrikationsfel.
För att vi ska kunna behandla din reklamation på bästa sätt måste du antingen svara på ett av de beställningsmail du har fått från oss angående din beställning. Eller skriv till oss på vår e-post - vi tar inte emot reklamationer över telefon eller via vår chatt, då vi behöver se bilder och ofta ha en bedömning från vår leverantör innan vi kan fatta ett beslut.
Vänligen inkludera detta i mejlet:
Observera att vi oftast måste vidarebefordra reklamationen till våra leverantörer, som kommer att behandla reklamationen. Det kan därför dröja några dagar innan vi återkommer till dig med ett svar på din reklamation.
När vi hanterar reklamationer hänvisar vi till de allmänna reglerna om reklamationsrätt. Du ansvarar för att produkten har använts och behandlats på rätt sätt. Vi ersätter inte fel som beror på felaktig användning, försummelse eller slitage på grund av överdriven användning.
Du måste därför själv bedöma om du tror att det rör sig om ett fabrikationsfel innan du reklamerar.
Om du själv har skadat produkten på grund av ett fel, hjälper vi dig naturligtvis också gärna att försöka lösa detta.